Instytut Malarstwa i Rysunku

2

Sekretariat Instytutu Malarstwa i Rysunku

pokój 263 
piętro II, pawilon E

mgr Katarzyna Siennicka

42 254 75 80

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • 01.jpg
    Filename: 01.jpg
    Size: 476.53 KB
  • 02.jpg
    Filename: 02.jpg
    Size: 705.13 KB
  • 03.jpg
    Filename: 03.jpg
    Size: 942.21 KB
  • 04.jpg
    Filename: 04.jpg
    Size: 853.74 KB
  • 05.jpg
    Filename: 05.jpg
    Size: 603.96 KB
  • 06.jpg
    Filename: 06.jpg
    Size: 171.09 KB
  • 07.jpg
    Filename: 07.jpg
    Size: 369.46 KB
  • 08.jpg
    Filename: 08.jpg
    Size: 804.13 KB
  • 09.jpg
    Filename: 09.jpg
    Size: 883.74 KB
  • 10.jpg
    Filename: 10.jpg
    Size: 804.81 KB
  • 11.jpg
    Filename: 11.jpg
    Size: 554.64 KB
  • 12.jpg
    Filename: 12.jpg
    Size: 825.17 KB
  • 13.jpg
    Filename: 13.jpg
    Size: 397.5 KB
  • 14.jpg
    Filename: 14.jpg
    Size: 799.05 KB
  • 15.jpg
    Filename: 15.jpg
    Size: 530.09 KB
  • 16.jpg
    Filename: 16.jpg
    Size: 838.43 KB

Asystent:

dr Mirosław Koprowski

Typ studiów:

stacjonarne jednolite studia magisterskie

stacjonarne I stopnia

stacjonarne II stopnia

Nr sali: 265

Charakterystyka:

Kształcenie w Pracowni Malarskich Transpozycji Widzenia, dedykowane jest studentom oczekującym od prowadzących zajęcia, swobody w podejmowaniu decyzji artystycznych.
Oczekiwania zaś pedagogów wobec uczestników kursu, skoncentrowane są na odkrywaniu tożsamości poprzez medium malarstwa.
Szanujemy autonomię, a także oryginalność rozwiązań proponowanych przez naszych studentów, dlatego też, każdemu z osobna proponujemy indywidualną ścieżkę nauczania. Dbamy o naturalny, konsekwentny rozwój, proponując zadania o coraz wyższym stopniu trudności. Oczekujemy rozwiązań nieoczywistych, często przekraczających dotychczasowy poziom osobistych doświadczeń.

Przewidywaną cechą kształcenia artystycznego jest świadomość, odpowiedzialność, a także konsekwencja w działaniu, oraz odwaga podejmowania decyzji i realizacji wytyczonej drogi. Poza wszystkim, w toku nabywania umiejętności poruszania się w materii malarstwa, fundamentem rozwoju pozostaje zdolność celnej obserwacji zjawiska, analizy materiału i w konsekwencji zdolność dokonywania trafnego wyboru.

Pierwsze kroki w oswajaniu z materią malarstwa, oparte są na analizie martwej natury i pracy z modelem. W miarę nabywania świadomości i opanowania technik malarskich, przystępujemy do eksplorowania zjawisk złożonych, wynikających z indywidualnych predyspozycji i zainteresowań. Aktywność artystyczną opieramy o systematyczną pracę w pracowni Uczelni, w czasie wyznaczonym programem zajęć, poza tym, oczekujemy samodzielnej aktywności poza Akademią.
Podstawową formą kontaktu i oceny pracy uczestników kursu, jest korekta indywidualna i zbiorowa, a także prezentacja dorobku przynajmniej raz w miesiącu.
Końcowa- semestralna ocena pracy, pozostaje wypadkową, wynikającą z zaangażowania, oraz ocen cząstkowych uzyskanych z przeglądów semestralnych.
Mając nadzieję na obopólnie ciekawą współpracę, zapraszamy do naszej pracowni wszystkich ambitnych studentów, gotowych do odkrywania swojej artystycznej i duchowej tożsamości.

do góry