Instytut Animacji i Gier

2

Sekretariat Instytutu Animacji i Gier

pokój 30
ul. Franciszkańska 76/78

mgr Joanna Dryńska

42 254 75 71

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • 01.jpg
    Filename: 01.jpg
    Size: 356.52 KB
  • 02.jpg
    Filename: 02.jpg
    Size: 379.79 KB
  • 03.jpg
    Filename: 03.jpg
    Size: 383.98 KB
  • 04.jpg
    Filename: 04.jpg
    Size: 1371.82 KB
  • 05.jpg
    Filename: 05.jpg
    Size: 344.58 KB
  • 06.jpg
    Filename: 06.jpg
    Size: 391.27 KB
  • 07.jpg
    Filename: 07.jpg
    Size: 102.83 KB
  • 08a.jpg
    Filename: 08a.jpg
    Size: 716.77 KB
  • 09.jpg
    Filename: 09.jpg
    Size: 40.64 KB
  • 10a.jpg
    Filename: 10a.jpg
    Size: 101.98 KB
  • 11a.jpg
    Filename: 11a.jpg
    Size: 72.56 KB
  • 12.jpg
    Filename: 12.jpg
    Size: 113.3 KB
  • 13.jpg
    Filename: 13.jpg
    Size: 229 KB
  • 14.jpg
    Filename: 14.jpg
    Size: 342 KB
  • 015.jpg
    Filename: 015.jpg
    Size: 411.39 KB
  • 15.jpg
    Filename: 15.jpg
    Size: 210.86 KB
  • linkyt.txt
    Filename: linkyt.txt
    Size: 0.03 KB
  • linkyt.txt
    Filename: linkyt.txt
    Size: 0.03 KB
  • linkyt.txt
    Filename: linkyt.txt
    Size: 0.03 KB
  • linkyt.txt
    Filename: linkyt.txt
    Size: 0.03 KB
  • linkyt.txt
    Filename: linkyt.txt
    Size: 0.03 KB
  • linkyt.txt
    Filename: linkyt.txt
    Size: 0.03 KB
  • linkyt.txt
    Filename: linkyt.txt
    Size: 0.03 KB
  • linkyt.txt
    Filename: linkyt.txt
    Size: 0.03 KB

Współprowadzący:

mgr inż. Piotr Kulbicki, instruktor

Typ studiów:

stacjonarne I stopnia

Nr sali: 301 (budynek przy ul. Franciszkańskiej 76/78

Charakterystyka:

Podstawowym zadaniem nauczania w pracowni jest zapoznanie studentów z programami służącymi do tworzenia grafiki dwu i trójwymiarowej.

Przygotowanie studenta do posługiwania się w zakresie warsztatu komputerowego różnorodnymi programami, co będzie w zależności od indywidualnych zainteresowań bazą potencjalnej aktywności twórczej, od prostej grafiki wektorowej do rozbudowanej multimedialnie czterowymiarowej przestrzeni. Tworzenie animowanego obrazu przestrzennego łączonego z dźwiękiem i efektami specjalnymi. Poszukiwanie środków ekspresji właściwych warsztatowi komputerowemu.

do góry