Rekrutacja krok po kroku

Kontakt

Akademia Sztuk Pięknych
im. Władysława Strzemińskiego
ul. Wojska Polskiego 121
91-726 Łódź

Dział Nauczania | pokój 310 (3 piętro)

poniedziałek – wtorek: 10.00-13.00
środa – nieczynne
czwartek – piątek: 10.00-13.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

+48 42 254 75 08

+48 503 898 648

+48 503 898 604

główny specjalista ds. studenckich i rekrutacji

mgr Agnieszka Fajfrowska

specjalista ds. studenckich

mgr Marzena Wijas.

0

Krok 1
oferta dydaktyczna

Zapoznaj się z ofertą dydaktyczną Akademii. Sprawdź, na jakie kierunki studiów uczelnia przeprowadza rekrutację i jakie umiejętności nabędziesz, studiując na danym kierunku.

Doskonałą okazją do tego jest przeprowadzana cyklicznie co roku akcja „Dni Otwarte” oraz szereg informacji na stronie internetowej uczelni.

Krok 2
konsultacje

Sprawdź zasady egzaminu wstępnego na wybrany kierunek studiów. Przygotuj portfolio swoich prac, zgodnie z wymaganiami egzaminacyjnymi. Przed egzaminem najlepiej skonsultować zawartość „teczki”. Podczas konsultacji poznasz opinię profesjonalistów, a także dowiesz się więcej o uczelni.

Krok 3
harmonogram rekrutacji

Zapoznaj się z harmonogramem rekrutacji, który określa terminy:

rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji on-line
kiedy odbędzie się egzamin wstępny
składania dokumentów rekrutacyjnych
ogłaszania wyników egzaminu wstępnego
ogłaszania list osób zakwalifikowanych/przyjętych na studia

Krok 4
elektroniczna rejestracja na studia

Zarejestruj się w Systemie Elektronicznej Rekrutacji e-rekrutacja.asp.lodz.pl, podając adres e-mail oraz hasło.

Rejestracja on-line na studia zostanie uruchomiona w maju.
Prosimy nie rejestrować się w systemie przed wyznaczonym terminem.

Sprawdź potwierdzenie rejestracji wysłane na adres e-mail, który podałeś/aś podczas rejestracji.
Gdy nie otrzymasz wiadomości na podany adres e-mail, sprawdź czy nie znalazła się ona w skrzynce SPAM.

Zapamiętaj swoje hasło. Będziesz go używał/a przy każdym logowaniu do systemu.

Jeżeli zarejestrowałeś się w Systemie Elektronicznej Rekrutacji, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją, aby elektroniczna rekrutacja przebiegła pomyślnie.

Krok 5
wybór kierunku studiów

Wybierz kierunek studiów, na który chcesz kandydować. Należy to zrobić w module (Moje kierunki). Pamiętaj, że data podana jako koniec rekrutacji na studia jest ostatnim dniem, w którym możesz wybrać drogą elektroniczną dany kierunek studiów.

Krok 6
niezbędne dane w systemie

Uzupełnij swoje dane osobowe. Wpisz swoje imię/imiona i nazwisko w zgodnie z dokumentem tożsamości (dowód osobisty lub paszport).

Jeżeli posiadasz numer PESEL, to wpisz go obowiązkowo.

Pamiętaj, aby podać numer telefonu (najlepiej komórkowy), aby Dział Rekrutacji mógł się z Tobą kontaktować (dzwonić/wysyłać wiadomości sms).

Załaduj obowiązkowo swoje zdjęcie najpóźniej do dnia zakończenia elektronicznej rekrutacji na wybrany kierunek studiów. To zdjęcie będzie również zamieszczone w Twojej legitymacji studenckiej.

Wpisz informacje o swoim wykształceniu.

Uwaga! Tegoroczni maturzyści będą mogli wpisać w systemie numer swojego świadectwa dojrzałości po odbiorze świadectwa ze szkoły średniej.

Krok 7
opłata rekrutacyjna

Ureguluj opłatę rekrutacyjną najpóźniej do dnia zakończenia elektronicznej rekrutacji na wybrany kierunek studiów. Poczekaj cierpliwie na jej zaksięgowanie przez Akademię.

Krok 8
kandydat na studia

Gdy pomyślnie wykonasz czynności wymienione w krokach 6 i 7, otrzymasz w systemie status „KANDYDAT”, a uczelnia wyznaczy Ci w systemie termin egzaminu wstępnego.

Krok 9
termin egzaminu wstępnego

Sprawdź termin egzaminu na swoim indywidualnym koncie w Systemie Elektronicznej Rekrutacji.

Uczelnia nie wysyła do kandydata e-maila informującego o wyznaczonym terminie egzaminu wstępnego.

Krok 10
wyniki

Sprawdź w systemie swoje wyniki uzyskane z egzaminu wstępnego.
Oprócz wyniku otrzymasz również w systemie informację o aktualnym statusie.

Krok 11
dokumenty rekrutacyjne

Złóż dokumenty rekrutacyjne w miejscu i terminie wskazanym przez uczelnię.
Szczegóły sprawdź na stronie internetowej.

Podanie o przyjęcie na studia należy pobrać z Systemu Elektronicznej Rekrutacji (moduł Moje dokumenty). Wszystkie dane wpisane przez Ciebie w elektronicznym formularzu, zostaną automatycznie umieszczone w podaniu. Pamiętaj o podpisaniu podania we wszystkich wymaganych miejscach.

Krok 12
przyjęcie na studia

Sprawdź czy jesteś na liście studentów!
Koniecznie zapoznaj się z informacjami na stronie internetowej uczelni dla osób przyjętych na studia.

do góry