Rekrutacja
Zasady rekrutacji
Rekrutacja trwa do wyczerpania limitu miejsc, najpóźniej do 30 września 2024 r.
Do podjęcia studiów podyplomowych w Akademii może przystąpić osoba, która posiada dyplom ukończenia studiów wyższych pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
- Nie jest wymagane wykształcenie kierunkowe.
- Nie ma egzaminów wstępnych ani przeglądów.
- Nie pobieramy opłaty rekrutacyjnej ani wpisowej.
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest poprawne przejście przez proces rekrutacji składający się z 3 etapów:
Etap 1
status Zainteresowany
- Zarejestruj się w Systemie Elektronicznej Rekrutacji e-rekrutacja.asp.lodz.pl.
- Sprawdź potwierdzenie rejestracji wysłane na adres e-mail, który podałeś/aś podczas rejestracji.
- Zapamiętaj swoje hasło. Będziesz go używał/a przy każdym logowaniu do systemu.
- Wypełnij elektroniczny formularz rekrutacyjny
- Wybierz kierunek studiów podyplomowych (Moje kierunki).
- Uzupełnij swoje dane (Moje dane).
- Wpisz ukończone studia wyższe (Moje dane).
Pamiętaj, że data podana jako koniec rekrutacji na studia jest ostatnim dniem, w którym możesz wybrać drogą elektroniczną kierunek studiów podyplomowych.
Po poprawnym i kompletnym uzupełnieniu danych w Systemie Elektronicznej Rekrutacji otrzymasz status Kandydat wtedy będziesz mógł pobrać podanie o przyjęcie na studia podyplomowe do druku.
Pamiętaj, że wszystkie dane wpisane przez Ciebie w elektronicznym formularzu, zostaną automatycznie umieszczone w podaniu. Pamiętaj o podpisaniu podania we wszystkich wymaganych miejscach.
Etap 2
status Kandydat
Przygotuj a następnie przynieś lub prześlij na adres korespondencyjny Akademii komplet dokumentów rekrutacyjnych tj.:
- podpisane podanie o przyjęcie na studia podyplomowe (podanie pobierzesz z Systemu Elektronicznej Rekrutacji z zakładki Moje dokumenty),
- jedną fotografię ze swoim wizerunkiem o wymiarach 3,5 cm x 4,5 cm (bez nakrycia głowy, na jasnym tle) przyklejoną na podaniu o przyjęcie na studia,
- kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem – jeśli został wydany – oryginał do wglądu przy podpisywaniu umowy,
- deklarację uczestnictwa i dokonywania opłat za studia podyplomowe
- prośbę o wystawienie faktury VAT (jeśli będziesz jej potrzebował),
- skierowanie na studia podyplomo we przez pracodawcę (jeśli to on będzie finansował koszty studiów),
Etap 3
status Przyjęty
Jak tylko Twoje dokumenty rekrutacyjne zostaną dostarczone do Akademii listem poleconym lub kurierem, otrzymasz status Przyjęty i zostaniesz wpisany na listę uczestników studiów podyplomowych, a w przypadku wypełnienia limitu miejsc na listę rezerwową.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu na studia podyplomowe decyduje data wpływu do Akademii kompletu dokumentów rekrutacyjnych wymaganych w procesie rekrutacji.
Data wpływu w/w dokumentów jest datą wpisania na listę główną uczestników studiów podyplomowych lub listę rezerwową,
Zasady rekrutacji Cudzoziemców
Dokumenty rekrutacyjne należy przesłać listem poleconym lub kurierem na adres korespondencyjny Akademii:
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Biuro Studiów Podyplomowych, pokój nr 1
ul. Wojska Polskiego 121,
91-726 Łódź
z dopiskiem: Zgłoszenie na studia podyplomowe
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu na studia podyplomowe decyduje data wpływu kompletu dokumentów rekrutacyjnych do Akademii.
W przypadku braku wypełnienia limitu miejsc na studiach podyplomowych Rektor może podjąć decyzję o ich nie otwieraniu, nie później niż na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem zajęć, niezwłocznie informując o tym fakcie kandydatów.
W przypadku nieprzyjęcia na studia podyplomowe kandydat odbiera dokumenty w miejscu ich złożenia do 30 listopada.
Dokumenty rekrutacyjne kandydata, który nie podjął studiów podyplomowych przechowywane będą przez okres 6 miesięcy, a po upływie tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone
Miejsce prowadzenia zajęć:
Zajęcia prowadzone są w budynku głównym Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi położonym przy ul. Wojska Polskiego 121.