Pracownicy akademiccy

2
  • 01.jpg
    Filename: 01.jpg
    Size: 787.73 KB
  • 02.jpg
    Filename: 02.jpg
    Size: 724.39 KB
  • 03.jpg
    Filename: 03.jpg
    Size: 664.18 KB
  • 04.jpg
    Filename: 04.jpg
    Size: 448.27 KB
  • 05.jpg
    Filename: 05.jpg
    Size: 811.59 KB
  • 06.jpg
    Filename: 06.jpg
    Size: 448.96 KB
  • 07.jpg
    Filename: 07.jpg
    Size: 606.25 KB
  • 08.jpg
    Filename: 08.jpg
    Size: 525.22 KB
  • 09.jpg
    Filename: 09.jpg
    Size: 747.32 KB
  • 10.jpg
    Filename: 10.jpg
    Size: 713.98 KB
  • 11.jpg
    Filename: 11.jpg
    Size: 705.23 KB
  • 12.jpg
    Filename: 12.jpg
    Size: 782.51 KB
  • 13.jpg
    Filename: 13.jpg
    Size: 1130.39 KB
  • 14.jpg
    Filename: 14.jpg
    Size: 869.25 KB
  • 15.jpg
    Filename: 15.jpg
    Size: 947.03 KB
  • 16.jpg
    Filename: 16.jpg
    Size: 1071.7 KB
  • 17.jpg
    Filename: 17.jpg
    Size: 408.7 KB
  • 18.jpg
    Filename: 18.jpg
    Size: 572.6 KB
  • 19.jpg
    Filename: 19.jpg
    Size: 401.12 KB
  • 20.jpg
    Filename: 20.jpg
    Size: 608.47 KB
  • miniatura
    Filename: Izabela_Jurczyk.jpg
    Size: 91.09 KB

Instytut Projektowania Graficznego

Jest grafikiem, projektantem, typografem. Absolwentką Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. W 1998 roku uzyskała dyplom z wyróżnieniem w pracowni Projektowania Grafiki Wydawniczej prof. Stanisława Łabęckiego oraz Pracowni Technik Litograficznych prof. Jerzego Grabowskiego. Od 2019 roku jest nauczycielem akademickim w macierzystej uczelni, gdzie od 2020 roku prowadzi zajęcia w Instytucie Projektowania Graficznego. W 2021 roku otrzymała stopień doktora w dziedzinie sztuki, w dyscyplinie sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki. Jest stypendystką Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Od 2018 roku, nieprzerwanie, jurorem w międzynarodowym konkursie dla projektantów A'Design Award & Competition w Mediolanie.

Współpracuje z wieloma instytucjami i firmami w Polsce i za granicą. Jako projektant ma na swoim koncie ponad 100 publikacji o sztuce. Dysponuje szeroką wiedzą z zakresu działań wydawniczych i poligraficznych w kwestii stosowania surowców i technik zadruku, uszlachetniania i oprawy, tworzy identyfikację od logo po wszystkie jej elementy wewnętrzne i zewnętrzne, zajmuje się kreowaniem marki nowych produktów i odświeżaniem wizerunku marek już istniejących, tworzeniem publikacji, katalogów i folderów, opracowywaniem materiałów reklamowych, posiada szerokie doświadczenie w tworzeniu kompleksowych opracowań identyfikacji przestrzeni publicznej oraz wydarzeń kulturalnych.

do góry