0
  • miniatura
    Filename: MINI.png
    Size: 72.77 KB

Drodzy Studenci i Studentki ASP w Łodzi! Startujemy z kolejną edycją Konkursu im. Władysława Strzemińskiego – Projekt. 

Do Konkursu mogą być zgłoszone prace z zakresu sztuki użytkowej: wzornictwa, architektury wnętrz, tkaniny, druku na tkaninie, dzianiny, ubioru, biżuterii i grafiki projektowej oraz innych form projektowych zawartych w programie dydaktycznym Akademii, zrealizowane w ramach zajęć dydaktycznych, w trakcie obowiązkowych plenerów lub w ramach działalności kół naukowych, powstałe w latach akademickich: 2023-2024 oraz 2024-2025.

Do konkursu przyjmowane są prace indywidualne oraz zespołowe.

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody:

  • I nagroda – Grand Prix – o wartości 5 000,00 zł
  • II nagroda – o wartości 2 500,00 zł
  • Nagroda Rektora ASP o wartości 2 000,00 zł

Oprócz nagród regulaminowych przyznane będą również nagrody ufundowane przez sponsorów, patronów lub partnerów konkursu.

Zgłoszenia przyjmowane są online poprzez formularz elektroniczny:

Termin zgłoszeń: do 15 października 2025 r.

Szczegółowe zasady uczestnictwa określa:

Regulamin konkursu

Wystawa zgłoszonych prac odbędzie się w przestrzeni Galerii Hol Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, a zwycięskie prace zaprezentowane zostaną na wystawie laureatów, która odbędzie się w pierwszym kwartale 2024 roku.

Harmonogram konkursu:

1 października 2025 r. – przyjmowanie zgłoszeń konkursowych przez formularz online
15 października 2025 r., do godz. 23.59 – zakończenie przyjmowania zgłoszeń konkursowych
16-17 października 2025 r. – weryfikacja techniczna zgłoszeń
20-21 października 2025 r. – weryfikacja formalna zgłoszeń
22-24 października 2025 r. – dostarczanie prac konkursowych do Działu Promocji (budynek CPM)
27-31 października 2025 r.  – montaż wystawy konkursowej w Galerii Hol (budynek CPM)
3-23 listopada 2025 r. – czas trwania wystawy konkursowej
6 listopada 202 5 r. – obrady Jury Konkursu
7 listopada 2025 r. – obrady fundatorów nagród
14 listopada 2025 r. – wernisaż i uroczystość wręczenia nagród laureatom konkursu
24 listopada 2025 r. – demontaż wystawy konkursowej
25-26 listopada 2025 r. – montaż wystawy laureatów (wystawa prac nagrodzonych przez jury i fundatorów)
27-30 listopada 2025 r. – czas trwania wystawy laureatów
1-3 grudnia 2025 r. – demontaż wystawy laureatów

Komisarz Konkursu i kurator wystawy konkursowej oraz wystawy laureatów:

dr Michalina Owczarek-Siwak

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku problemów technicznych z formularzem elektronicznym prosimy o kontakt pod numerem:

+48 604 635 729.

W przypadku pytań merytorycznych dotyczących Konkursu prosimy o kontakt z komisarzem konkursu dr Michaliną Owczarek-Siwak pod adresem:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pliki do pobrania:

Wzór rekomendacji pedagoga (rekomendacja wymagana w przypadku zgłoszeń studentów II roku pierwszego stopnia)

Wzór oświadczenia o podziale nagrody (oświadczenie wymagane w przypadku zgłoszeń zespołowych)

Tabela z danymi do ubezpieczenia prac (tabelę wypełniają wszyscy uczestnicy konkursu)

do góry