Konkursy zewnętrzne
Z PRZESZŁOŚCI KU PRZYSZŁOŚCI: MARKETING PUBLICZNY I NON-PROFIT DLA ROZWOJU OBSZARÓW POPRZEMYSŁOWYCH
W imieniu organizatorów XXIV Kongresu Marketingu Publicznego i NonProfit (XXIV IAPNM Congress) zapraszamy artystów i projektantów do udziału oraz zgłoszenia artykułu do recenzowanej monografii: „Sztuka i dizajn w badaniach i interwencjach społecznych.”
Artyści, badacze i projektanci są zapraszani do przesyłania prac, które prezentują interdyscyplinarne projekty łączące sztukę, projektowanie i naukę (Art Based Research/Design Based Research), zwłaszcza, choć nie tylko w interwencjach społecznych, w przestrzeni publicznej. Ścieżka Specjalna skierowana jest do artystek i artystów, badaczek i badaczy, projektantek i projektantów pracujących w Polsce i gotowych do zaprezentowania projektów zrealizowanych, trwających lub planowanych do realizacji w Polsce. Dopuszczalne są interdyscyplinarne projekty realizowane na terenie UE, jednak ze współudziałem polskich artystów, badaczy lub projektantów.
Autorzy wybranych projekty z prac przesłanych na Specjalną Ścieżkę XXIV Międzynarodowego Kongresu Marketingu Publicznego i Non-Profit zostaną zaproszeni do publikacji w wymienionej monografii.
Kongres odbędzie się 2-5 lipca br., w Akademii Górnośląskiej w Katowicach.
Dodatkowe informacje na stronie organizatora:
Obowiązują terminy i opłaty konferencyjne.
Dodatkowe informacje i zapytania dotyczące kwestii organizacyjnych:
Małgorzata Rutowska
Akademia Górnośląska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 501603684
Dodatkowe informacje i zapytania merytoryczne:
dr Piotr Dzik
ASP w Katowicach, komitet naukowy XXIV Kongresu IAPNM
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.