MENU: (2)

0

Asystent:

mgr Daria Łuka

Typ studiów:

stacjonarne I stopnia

Nr sali: 119

Charakterystyka:

Podstawowym zagadnieniem poruszanym w pracowni jest projektowanie kinetycznych, animowanych oraz udźwiękowionych form reklamowych i informacyjnych. Treściami uzupełniającymi jest projektowanie i prototypowanie aplikacji użytkowych przeznaczonych przede wszystkim na urządzenia mobilne (docelowo na platformę Google Android). Realizacjami kursowymi są zazwyczaj materiały cyfrowego wideo i aplikacje na urządzenia mobilne. Prace dyplomowe obowiązkowo zawierają elementy brandingu, animacji. Mogą być rozszerzone o problematykę projektowania aplikacji, gier lub innych rozwiązań interaktywnych. W programie pracowni zawarte są zarówno zadania realizowane indywidualnie jak i w grupach zadaniowych. Przykłada się dużą uwagę do uzyskiwania utylitarnych i estetycznych rozwiązań o dużym stopniu zindywidualizowania, i spełniających wymogi technologiczne docelowych wdrożeń czy metod dystrybucji.

Przykłady prac studentów:

Techniczna strona pracowni:

do góry