MENU: (2)

0

Asystent:

mgr Daria Łuka

Nr sali: 119

Charakterystyka:

Podstawowym zagadnieniem poruszanym w pracowni jest projektowanie składników gier lub ich kompletnych prototypów funkcjonujących na docelowych platformach stacjonarnych (pracujących pod kontrolą systemów Windows lub macOS) lub mobilnych (Google Android). Treściami uzupełniającymi są zadania z zakresu reklamy kinetycznej i animacji. Realizacjami kursowymi są zazwyczaj gry i materiały cyfrowego wideo. Prace dyplomowe winny dotyczyć projektowania gier lub aplikacji, ewentualnie innych użytkowych rozwiązań interaktywnych wykorzystujących nowoczesne technologie. W programie pracowni zawarte są zarówno zadania realizowane indywidualnie jak i w grupach zadaniowych. Przykłada się dużą uwagę do uzyskiwania utylitarnych i estetycznych rozwiązań o dużym stopniu zindywidualizowania, i spełniających wymogi technologiczne docelowych wdrożeń czy metod dystrybucji.

Przykłady prac studentów:

Techniczna strona pracowni:

do góry