Zachęcamy do wzięcia udziału w krótkiej ankiecie na temat tego jak powinny wyglądać oferty pracy kierowane do osób z pokolenia Z. Jako, że w 2025 roku już 1/3 osób na rynku pracy to będą osoby z pokolenia Z - chcemy sprawdzić czy typowe informacje będące częścią ofert pracy są nadal istotne. Odpowiedzi są w pełni anonimowe i pomogą w kształtowaniu bardziej dopasowanych ofert pracy.
Obecne realia na rynku globalnym sprawiają, że spotkania rekrutacyjne w języku angielskim stanowią codzienność, zwłaszcza w firmach działających międzynarodowo. Osoby rekrutujące pragną, by kandydat płynnie posługiwał się angielskim. Umiejętności językowe często decydują o sukcesie lub niepowodzeniu w procesie rekrutacyjnym. Jak więc zaprezentować się podczas rozmowy, która w całości może przebiec w obcym języku?
Trwa nabór do Garage Genius- bezpłatnego programu rozwojowego realizowanego przez INVESTIN. Program jest skierowany do osób, które chcą przekuć swoje innowacyjne koncepcje w realne przedsięwzięcia rynkowe – od produktów i usług po projekty naukowe i badawcze. To doskonała okazja dla studentów i doktorantów, którzy chcą rozwijać swoje badania, wdrażać nowe technologie i zdobyć doświadczenie w komercjalizacji innowacji.
W imieniu Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem zapraszamy studentów i absolwentów uczelni artystycznych do udziału w konkursie na wykonanie projektu medalu, na podstawie którego zostanie wykonany Medal Jubileuszowy 150-lecia Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. A. Kenara w Zakopanem.